Super Bowl Weekend With Johnny Dang!

4-Mar, 2021
166 143 Ko‘rishlar soni

#JohnnyDang #SuperBowl #Diamondboyz
Johnny Dang & Co Online
Website: www.shopjohnnydang.com
Facebook: facebook.com/tvjohnny/
Twitter: twitter.com/johnnydangandco
Instagram: instagram.com/johnnydangandco
UZworld: uzworld.info

Fikrlar
  • Lmao at the beginning of the video it looked like johnny just lost a quarter of a million and said "shit know what im sayin" i laughed my ass off so hard ive never seen a man be happy about losing a bet and be koo with it so i had to rewind it back to the beginning just to make sure i herd it in that order the way i thought i did 😆!!! Johnny Dang is a koo a$$ dude

    Stephen BrakeStephen Brake16 soat oldin
  • mĩ đen ăn chơi khét lẹt

    Crayon StoresCrayon Stores6 kun oldin
  • Look at the strippers picking up $1 bills🤦🏾‍♀️

    alicia waltersalicia walters13 kun oldin
  • đẳng cấp quá anh

    Sound And Light HùngSound And Light Hùng15 kun oldin
  • Respect! Sir

    Big C BasketballBig C Basketball21 kun oldin
  • the jewels he makes are so beautiful. it's for millionaires

    Aj YogaAj Yoga23 kun oldin
  • Big facts @JohnnyDang did my golds when I was 21 and I still have them in my mouth at 43 damn johnny lol still shinning #H-town #SouthWestTx #SharpstownMall

    H-town 100H-town 10025 kun oldin
  • johnny will always stay relevant. ben baller talkin all that smack, rappers will go to him once and get ripped off and never come back. Johnny keeps it real, ben baller is your typical korean ripping everyone off .

    Vi3tKid420Vi3tKid42027 kun oldin
  • Vietnam’me baby

    Buddahs PokeMartBuddahs PokeMart28 kun oldin
  • Ice tray de gang

    Utube UserUtube UserOy oldin
  • Yesss sir. More blessings sir Johnny Dang. 😇

    zain adrianzain adrianOy oldin
  • Johnny Dang is merchant class for real. A business chameleon. respect!!!!

    MagoaneMagoaneOy oldin
  • Cho xin link nhạc khúc 8:45được không ạ. Tks I ask for the name of the music. Tks

    tuan trantuan tranOy oldin
  • Johnny Dang so famous like movie star too many people know Johnny !

    Hung VuongHung VuongOy oldin
  • Sale jewelry like Iicream. Dri-thru

    Tuan TruongTuan TruongOy oldin
  • Cho con học nghề đi chú 😄🤣

    Lương Tống GiangLương Tống GiangOy oldin
  • Diamond boy

    Act OneAct OneOy oldin
  • 🤢

    Gabriel MurgiaGabriel MurgiaOy oldin
  • 🤢

    Gabriel MurgiaGabriel MurgiaOy oldin
  • 🤢

    Gabriel MurgiaGabriel MurgiaOy oldin
  • 🤢

    Gabriel MurgiaGabriel MurgiaOy oldin
  • 🤢

    Gabriel MurgiaGabriel MurgiaOy oldin
  • 🤢

    Gabriel MurgiaGabriel MurgiaOy oldin
  • 🤢

    Gabriel MurgiaGabriel MurgiaOy oldin
  • 🤢

    Gabriel MurgiaGabriel MurgiaOy oldin
  • 🤢

    Gabriel MurgiaGabriel MurgiaOy oldin
  • 🤢

    Gabriel MurgiaGabriel MurgiaOy oldin
  • 🤢

    Gabriel MurgiaGabriel MurgiaOy oldin
  • 🤢

    Gabriel MurgiaGabriel MurgiaOy oldin
  • 🤢

    Gabriel MurgiaGabriel MurgiaOy oldin
  • 🤢

    Gabriel MurgiaGabriel MurgiaOy oldin
  • 🤢

    Gabriel MurgiaGabriel MurgiaOy oldin
  • 🤢

    Gabriel MurgiaGabriel MurgiaOy oldin
  • Johnny Dangs name gets brought up during The celebration of Black History month😂👍🏼💪🏽

    Kenny TranKenny TranOy oldin
  • No what I saynnnnnnnn

    D WhitneyD WhitneyOy oldin
  • Đầu óc khủng khiếp

    Chung Nguyễn vănChung Nguyễn vănOy oldin
  • Hay quá anh ơi . Việt na mấy ng quan hệ rộng vậy

    Chung Nguyễn vănChung Nguyễn vănOy oldin
  • So

    ທ ໂສພາ ພາເລີດ.Kທ ໂສພາ ພາເລີດ.KOy oldin
  • Can you add Thai sub pleaseee

    potato sourpotato sourOy oldin
  • imagine working for him

    Niko LapiskaNiko LapiskaOy oldin
  • Đẳng cấp

    Ko CóKo CóOy oldin
  • 🥶🥶🥶🥶🥶🥰💯

    Kanisha FladgerKanisha FladgerOy oldin
  • You said you was high class that was just a Lie Future Jewelry uzworld.infogDRPYzKdpek .

    paytenpaytenOy oldin
  • Diamond boy can you please put me on and teach me a skill? , no handouts. Im in South Africa and there's a booming market for products

    Given ThabisoGiven ThabisoOy oldin
  • Sorry how much does it cost a chain like that at 8:40 ? I undertand 50 stack how much is that ? Thanks

    Yannick 67Yannick 67Oy oldin
  • Xin vía chú

    CRpinkCRpinkOy oldin
  • Chú quá thành công r

    CRpinkCRpinkOy oldin
  • I cant understand a thing he is sayin

    Vasil PetreskiVasil PetreskiOy oldin
  • Great work Johnny. You make us Viet proud and I hope I will visit your shop one day to put in the order for the DIAMOND watch!

    Hoang NguyenHoang NguyenOy oldin
  • *CRINGE AF* ..... You Know What I'm Sayin .. Yessss Siirrrr. EhhHAHAHAHA YEAAAAAH

    Thre3EyedRavenThre3EyedRavenOy oldin
    • You said you was high class that was just a Lie Future Jewelry uzworld.infogDRPYzKdpek ...

      paytenpaytenOy oldin
  • Anh jonny làm thiết kế cái nón vàng đính kim cương mới độc lạ anh.

    Sinh TrinhSinh TrinhOy oldin
  • My boy Johnny is still trying to sell that handsanitizer bottle in ice!! 3:12 lol

    jose morenojose morenoOy oldin
    • He’s already sold a few of them, he has one of his own that he shows customers seeing if they’d want one. Kodak got one from Johnny also

      OSMOSM25 kun oldin
  • CAN WE GET A PS5 CHAIN?!?!??!??

    Ladorothy DickeyLadorothy DickeyOy oldin
  • chú ơi chú có con gái không ạ

    Tài NguyễnTài NguyễnOy oldin
  • “It’s all good, diamond boy anyway” 😂😂

    Dennis GrajalesDennis GrajalesOy oldin
    • That was very sincere from him

      King LordKing LordOy oldin
  • ☝️uzworld.info/player/video/jqenjLp3hdi4aJY

    Debi DebiDebi DebiOy oldin
  • Gắt tự hào vì anh..! Amayzing gút chớp anh ❤️

    Huy Hoàng NgôHuy Hoàng NgôOy oldin
  • He work so hard and get pay with diamonds 💎

    tjenissatjenissaOy oldin
  • Johnny Dang belongs to the hood now bruh us vietnamese cant even claim him no more. 🤣

    makaveli bien hoamakaveli bien hoaOy oldin
  • respect to Johnny for his hustle hes a grafter 💯💯💫👊🏼

    bazzle geebazzle geeOy oldin
  • 👍🏻👏🏻🛎️🔊

    Filmes TVFilmes TVOy oldin
  • corona

    Leon KrnjicLeon KrnjicOy oldin
  • Its so dope

    Duong JimDuong JimOy oldin
  • Lắm bạc quá ae Việt Nam. 🇻🇳 Ak

    Anh phan PhanAnh phan PhanOy oldin
  • uzworld.info/player/video/jY3SfbRnma6ydXg

    bun bbun bOy oldin
  • JOHNNY, I ENJOY YOUR JEWELRY SHOW. KEEP UP THE GOOD WORK. KEEP BEING SEECCFUL IN LIFE. NEVER GO BACKWARDS, KEEP FORWARD IN LIFE. YOU WORKED VERY HARD IN LEFT, WELL DESERVED JOHNNY. MAY GOD BLESS YOU BEAUTIFUL 👪 YOU HAVE. MUCH 💘 FROM : BOLIVA JOON. UNCONDITIONALLY.

    Boliva JoonBoliva JoonOy oldin
    • JOHNNY ONE THING I NOTICED ABOUT YOU. YOU A VERY VERY VERY POSITIVE VEBES. BEAUTIFUL POSITIVE 😃. ONE DAY I WOOD LIKE TO GIVE YOU A BIG HUGE.

      Boliva JoonBoliva JoonOy oldin
  • Whole table quiet, Johnny really sharing game.

    dzoan duongdzoan duongOy oldin
    • You said you was high class that was just a Lie Future Jewelry uzworld.infogDRPYzKdpek ....

      paytenpaytenOy oldin
  • I'm from Tampa they were at the Hard Rock casino that's neighborhood s*** for us. Lol

    Freddy FlakFreddy FlakOy oldin
    • You said you was high class that was just a Lie Future Jewelry uzworld.infogDRPYzKdpek ..

      paytenpaytenOy oldin
  • You know what IM SAYING lmfao with his asian accent so cringe

    WhatwillhappenWhatwillhappenOy oldin
    • You said you was high class that was just a Lie Future Jewelry uzworld.infogDRPYzKdpek ......

      paytenpaytenOy oldin
  • Chuất vãi cả lồi, ae Việt Nam lên tiếng nào

    Thành DzaivipproThành DzaivipproOy oldin
  • Johnny to hard no bap

    Lilslaughter 251Lilslaughter 251Oy oldin
  • Viet Nam gold skin red bloođ

    Quang Anh DZQuang Anh DZOy oldin
  • Worldwide john gang got ya covered, all those shiny thangs ya want back lol, hit em up on the 411!!!

    unknown far far away usaunknown far far away usaOy oldin
  • The Government wants y'all diamonds!!!

    unknown far far away usaunknown far far away usaOy oldin
  • Johnny Dang my maine 😂😂🙌 Ice me out. 💍💎💍💍💎💎💍 #DiamondBoyz

    Bella RellaBella RellaOy oldin
  • Glad to see Johnny contributing to the spread of Covid

    Isaac YabloIsaac YabloOy oldin
  • Anh giỏi lắm. Tấm gương cho em trai tên Việt Nguyễn đây kaka

    NGUYEN VIETNGUYEN VIETOy oldin
  • ai vn sang ko

    Phúc HoàngPhúc HoàngOy oldin
  • Hâm mộ chú quá

    Thái QuốcThái QuốcOy oldin
  • Chú làm thêm bọc hết vành tai bằng vàng , kim cương gì nữa . Đảm bảo hót nữa 😀

    Tú VươngTú VươngOy oldin
  • Lovely

    Ibrahim YussifIbrahim YussifOy oldin
  • Fun fact : Johnny is on the go for becoming a rapper!!!

    G SG SOy oldin
  • Blessings forever GOD loves y'all too forever tell everyone you know and don't know. Jesus loves y'all too forever. Teach everyone how to see and enjoy their blessings too forever

    Teyae TTeyae TOy oldin
  • Johnny are you hiring ? Id would like a job.

    JR RomanJR RomanOy oldin
  • Diamond byuoiiiiiiiiiiiiii 💎

    Jay LJay LOy oldin
  • Anh Johnny ơi em đăng kí a đã lâu, nay gia đình em gặp nạn Anh có thể giúp đỡ không ạ

    Dyn0 VlogsDyn0 VlogsOy oldin
  • Jonny's pale white sales man is a square lol. Dude really thinks he's hard

    Enjoying LifeEnjoying LifeOy oldin
    • Hater😂

      Chris ClintonChris ClintonOy oldin
  • I walk around my house screaming "diamond boy!!!" After watching Johnny dang

    Enjoying LifeEnjoying LifeOy oldin
    • Hahaha same bro

      Shane FraserShane FraserOy oldin
  • U the koolest Vietnamese dude ever my last name is Dang also maybe we related 🤣🤣

    James KarterJames KarterOy oldin
    • OK karter back in the cell

      MikeyMikey4 kun oldin
  • Hard work pays off would love to be rolling in style like Johnny nobody’s going to dice with you with the big security guard the size of a monster truck🦾🦾🦾 can’t wait to see what kind of iced out pieces Johnny will be creating for the future😁😁😁

    Greg GregGreg GregOy oldin
  • Johnny is the American Dream

    Natural_707Natural_707Oy oldin
  • Chú ơi giá như có phụ đề nước mình để hiểu hết những cuộc trò chuyện thú vị chú ạ 🥺🥺🥺

    Quan HoangQuan HoangOy oldin
  • Con tự hào về chú

    KNP• SoojpKNP• SoojpOy oldin
  • 1:18 when you the only Asian and the rest of ya friends black😂😂✊🏿

    SuperzekeSuperzekeOy oldin
  • He copy king Johnny he was the first to doit look it up 👀

    Dog FevaDog FevaOy oldin
    • Johnny the Jeweler, was known for selling jewelry, TV johnny made his money off "diamond" grills and custom jeweley.

      jarvis thomasjarvis thomas29 kun oldin
  • I think johnny needs to add Vietnamese subtitles to the video for some Vietnamese to see

    Duy hoàngDuy hoàngOy oldin
  • Ahaha the grown ass men picking up the cash

    izaia txgiaizaia txgiaOy oldin
  • One day ill be a diamond boy😎🤫

    KiwayneeKiwayneeOy oldin
  • Hết dịch a có về việt nam k a

    Thịnh NgôThịnh NgôOy oldin
  • You blessed man Itz hard to get successful like you congratulations!!!!

    Lorenzo BrownLorenzo BrownOy oldin
UZworld