Sauce Walka one of one custom wallet chain.

17-Dek, 2020
221 130 Ko‘rishlar soni

#SauceWalka #walletchain #TSF
Johnny Dang & Co Online
Facebook: facebook.com/tvjohnny/
Twitter: twitter.com/johnnydangandco
Instagram: instagram.com/johnnydangandco
UZworld: uzworld.info
Website: www.tvjohnny.net

Fikrlar
  • “He got diamond hand sanitizer!.....diamond sanitizer!...”

    BIGRICHBIGRICH8 kun oldin
  • NAME A BETTER DUO THAN JHONNY AND SAUCE 💀🔥

    RealMonoRealMono16 kun oldin
  • Johnny don’t understand one word that man saying😂😂

    Sam LanderSam Lander16 kun oldin
  • wow man take chill pill mane

    djoko 178djoko 17823 kun oldin
  • He is going to snag that on something.

    L GL G23 kun oldin
  • STOP YELLING THO

    Riley JRiley J24 kun oldin
  • Money cant by taste I see but Sauce a cool dude

    Marques SalleyMarques Salley25 kun oldin
  • FEDS needa to raid this clown already

    SRDM PXRRPSSRDM PXRRPS25 kun oldin
  • This dude got more haters than the president

    ozaptoozapto26 kun oldin
  • Nice

    martha alvarezmartha alvarez26 kun oldin
  • That's actually pretty sick man definitely one of a kind

    Colton KellyColton Kelly26 kun oldin
  • I'm convinced sauce was a preacher/pimp in his past life. Man rhymes every sentence lmao

    KodricKodric28 kun oldin
    • He's a pimp. He uses his rap persona to launder his money.

      SRDM PXRRPSSRDM PXRRPS25 kun oldin
  • I’ve never heard any of Sauce Wakas music, but if it’s as dope as his personality seems, it’s probably fire. Lol

    Adrian MartinezAdrian MartinezOy oldin
    • It is and it is

      Cash KendeCash KendeKun oldin
  • Don’t smoke crack!

    BX TMTBX TMTOy oldin
  • This is riff raff if he was black

    K3NNY K3NK3NNY K3NOy oldin
  • 16k with a 2 dollar 📎 from home depot . get out here.

    Liseth HerreraLiseth HerreraOy oldin
  • This was painful to wach, cheesy

    Simon GrahamSimon GrahamOy oldin
  • Wallet chain ain’t even attached to a wallet

    Snoop DoggSnoop DoggOy oldin
  • I rock future jewelry before it was made for me......

    paytenpaytenOy oldin
  • Can’t even look at sauce walka lik a man o scary ass snake in the grass

    Jayden HuynhJayden HuynhOy oldin
    • I rock future jewelry before it was made for me.......

      paytenpaytenOy oldin
  • ແບບມັກເພີ່ນ😊🔥🔥🔥

    Dignify SukkunyaDignify SukkunyaOy oldin
  • Ohh wee

    Chief ExecutiveChief ExecutiveOy oldin
  • Do anybody even listen to his music

    Tha investorTha investorOy oldin
  • I couldent be around dude man I would be laughing 24/7 around him he would have me looking like a Dophous laughing so much but this nigga is like a natural comedian 😂😂😂

    illusive_nezzy88illusive_nezzy88Oy oldin
    • I rock future jewelry before it was made for me......

      paytenpaytenOy oldin
  • Top

    andre almeida bandeira almeida bandeiraandre almeida bandeira almeida bandeiraOy oldin
  • 😜😜😜😍😍😍

    Khanh HoKhanh HoOy oldin
  • His a weeb

    Bruh TofuBruh TofuOy oldin
  • Johnnny dang shit is whack

    BLUEHUNDREDz303BLUEHUNDREDz303Oy oldin
  • 6ix9ine’s New 1Million Current Chain Sauce walka punchin the Air rn 🤣

    Noah RodriguezNoah RodriguezOy oldin
  • Cocaine is a helluva drug

    Boss HoggBoss HoggOy oldin
  • It's a baguette like narrow bread

    88Doug88Doug2 oy oldin
  • Did anyone notice the diamond fly on at 4:28 😭 wow

    Omar dunkleyOmar dunkley2 oy oldin
  • This dude is a fk boi i cant stand fools like that outta control not good for business

    Kenny jrKenny jr2 oy oldin
  • HAHAHAAHAHHA this dude!! his really an anime fan hahahah. best

    Ghiann KharlossGhiann Kharloss2 oy oldin
    • I rock future jewelry before it was made for me.....

      paytenpaytenOy oldin
  • 🔥🔥🔥

    Nate WillisNate Willis2 oy oldin
  • He's not sure if it's chinese or japanese 😂.. and wearing naruto shirt

    Nico Di ShiznitNico Di Shiznit2 oy oldin
  • That boy did the chakra run. 😂😂😂😂

    big toughjohnsonbig toughjohnson2 oy oldin
  • Watch this in x2 speed, and just die laughing LOL too funny

    MightiestMightiest2 oy oldin
    • I rock future jewelry before it was made for me....

      paytenpaytenOy oldin
  • Bruh I think a gem flew off at 4:24 🤣 Look by his arm not spinning the belt

    Michael OG ProfitMichael OG Profit2 oy oldin
  • Johnny told Sauce he’d get a discount if he wilds out 🤣😈

    Michael OG ProfitMichael OG Profit2 oy oldin
  • uzworld.info/tost/1B6z6TiB0d9V5ru6aY6oxg ❤️

    Nae 10KNae 10K2 oy oldin
  • Hell nah this fool annoying lol I could chill with him for like 2 min then I’m out😂

    William RodriguezWilliam Rodriguez2 oy oldin
  • 4:37 😭😭😭😭😭

    Prod. NXISProd. NXIS2 oy oldin
  • That’s y’all favorite rapper lmao

    LACARTI4L E.N.T.LACARTI4L E.N.T.2 oy oldin
    • I rock future jewelry before it was made for me......

      paytenpaytenOy oldin
  • Can’t wait for that market correction.

    John SchotanusJohn Schotanus2 oy oldin
  • Lil Uzi about to put that spinning part on his forehead now

    Detroit Mi DunkinDetroit Mi Dunkin2 oy oldin
    • I rock future jewelry before it was made for me....

      paytenpaytenOy oldin
  • "Sauce Bach Music" 😆😁😆

    Detroit Mi DunkinDetroit Mi Dunkin2 oy oldin
    • I rock future jewelry before it was made for me....

      paytenpaytenOy oldin
  • If Static Shock was a rapper

    Detroit Mi DunkinDetroit Mi Dunkin2 oy oldin
  • CRACK IS WACK

    Crazy TrainCrazy Train2 oy oldin
  • Walka definitely on dat sauce!

    Baby loafBaby loaf2 oy oldin
  • He’s a funny dude but his music is trash except that one song where xxx literally carried him lol

    Anti ChrxstAnti Chrxst2 oy oldin
    • Xxx was garbage lmao. What tf does the Anti christ know about music?

      Vegas28Vegas282 oy oldin
  • SAUCE walka a real life cartoon characters 😆

    mark Sanchezmark Sanchez2 oy oldin
  • He is super cute!

    Vy VõVy Võ2 oy oldin
  • The ancient badger empirically receive because knee inspiringly rescue from a daffy reading. fixed, tasty noise

    Ker LozanoKer Lozano2 oy oldin
    • I rock future jewelry before it was made for me.....

      paytenpaytenOy oldin
  • this man always lit..God bless him

    sail farahsail farah2 oy oldin
    • I rock future jewelry before it was made for me.....

      paytenpaytenOy oldin
  • Sauce is really acting like this 🤣

    DESTROYER OF ALL THINGS NICEDESTROYER OF ALL THINGS NICE2 oy oldin
  • uzworld.info/player/video/sqHEiZqdebLZlHQ

    TR3NCHBABY GLIZTR3NCHBABY GLIZ2 oy oldin
  • "It's not easy for any middleman jewelers you gotta come to a professional" 2 secs later "it's not easy huh?"

    Eddie GrayEddie Gray2 oy oldin
    • I rock future jewelry before it was made for me......

      paytenpaytenOy oldin
  • Sasuke Lmaooo

    ibrahim konareibrahim konare2 oy oldin
  • he would be so annoying to be around

    ice manice man2 oy oldin
  • I swear every time I see this guy I think he’s on cocaine 😂

    Still SmokingStill Smoking2 oy oldin
    • I rock future jewelry before it was made for me....

      paytenpaytenOy oldin
  • Foolz boy I tell ya!!😂😂😂

    Moe TownMoe Town2 oy oldin
  • damnn tjis dude!!😂😅😅😅

    Chirs lepchaChirs lepcha2 oy oldin
  • This mannnnnn H Town 🤣🤣🤣🤣🤣🗺🏁🏁🏁🏁

    BlacRozieBlacRozie2 oy oldin
  • "He got diamond hand sanitizer" 😂😂😂

    Tony TaroTony Taro2 oy oldin
    • I rock future jewelry before it was made for me....

      paytenpaytenOy oldin
  • $ can buy anything lol even oweeeeeeee

    tjenissatjenissa2 oy oldin
  • Call up that ninja fiddy, "telleem fok wimmee!!"😂😂

    Lunch MunyLunch Muny2 oy oldin
  • I said Jerome in da house

    N BidiN Bidi2 oy oldin
  • We once had role models like Malcolm.

    Islam ExplainedIslam Explained2 oy oldin
    • "they" didn't want you to have role models like Malcolm...

      mr johnmr john2 oy oldin
  • Cocaine is a hell of a drug

    Hector APHector AP2 oy oldin
  • I seen a diamond fly off lol

    Marc WilMarc Wil2 oy oldin
  • uzworld.info/player/video/fHLQbtaDobeqd3w

    Kam GramzKam Gramz2 oy oldin
  • 😂😂😂😂

    Dom JulioDom Julio2 oy oldin
  • If bushido brown was a rapper... dude is hilarious

    James Almeida-StilleJames Almeida-Stille2 oy oldin
  • Sauce walker one of the most interesting artist 🔥🔥🔥

    Ahmed Omar EbrahimAhmed Omar Ebrahim2 oy oldin
  • The wrong people get rich in america😁

    leon scottleon scott2 oy oldin
  • That is really nice

    Crown EtherCrown Ether2 oy oldin
  • Horrible.. Can’t even sit with that thing on.

    The GreekThe Greek2 oy oldin
  • Is it me or did a diamond just fly off?? 🤦🏻

    CubaknowCubaknow2 oy oldin
  • Johnny and sauce been cool for a long ass time

    RageeethegoatRageeethegoat2 oy oldin
  • This dude funny asf

    Cashmere ThoughtsCashmere Thoughts2 oy oldin
  • Dạ chú ơi . cháu đang trong tình trạng khó khăn trong dịp tết k có xiền về nhà a tết chú có thê nào cho cháu 10tr k ạ cháu cám ơn chú 😍😍

    phuc hoang vanphuc hoang van2 oy oldin
  • Sauce walka got so much 💴 he don’t know what to do with it 🤦🏻‍♂️ rich 🤑 nigga problems

    KiNg c.tAyLaHKiNg c.tAyLaH2 oy oldin
  • Mars ain't ever done

    Ruben BarbosaRuben Barbosa2 oy oldin
  • It’s gonna fly out fast

    Darontai SmithDarontai Smith2 oy oldin
  • Ayee ian no hater but I think a diamond came out at 4 mins and 24 seconds. Watch closely

    Darontai SmithDarontai Smith2 oy oldin
  • He gone off sum

    Lester DyerLester Dyer2 oy oldin
  • the intro😂😂

    KwonBlogs& GamesKwonBlogs& Games2 oy oldin
  • That’s kinda 🔥NGL

    ILLUSIONILLUSION2 oy oldin
  • He funny as hell

    Davon JDavon J3 oy oldin
  • Haha Johnny a gangsta , the way he hypes up with Walka around 🤣😂🙏🏼

    Ezequiel penaEzequiel pena3 oy oldin
  • 💉☠️☠️☠️☠️💉💉

    Mickael BaltusMickael Baltus3 oy oldin
  • Đồ ngon quá hay gì 😂😂

    Trung Trần ĐứcTrung Trần Đức3 oy oldin
  • Bậc thầy

    Soạn TrầnSoạn Trần3 oy oldin
  • He's acting a fool, WTF

    Manny JimenezManny Jimenez3 oy oldin
  • I wouldnt buy a chain from any of those people

    Francisco DavisFrancisco Davis3 oy oldin
  • Yêu anh

    huog phamhuog pham3 oy oldin
  • I love you idol

    ARA EUSEBIOARA EUSEBIO3 oy oldin
  • I can tell he watches anime

    Xrvem korongiXrvem korongi3 oy oldin
  • Saucy

    Johnny DangJohnny Dang3 oy oldin
UZworld