Flawless Diamond Grillz Giveaway + $30k Cash!

2-Okt, 2019
132 174 Ko‘rishlar soni

🚨COMING SOON!🚨
World’s 👆🏻1st N’ Only FLAWLESS DIAMOND GRILLZ GIVEAWAY + $30K Cash! 🌎💎
-
Not 1, or 2, but 3 WINNERS will EACH receive their own custom 10 top 10 bottom flawless diamond grillz by “King of Bling” @johnnydangandco plus $10K Cash!
-
-
🔁 SHARE THIS VIDEO TO 3 FRIENDS THAT NEED GRILLZ.😬 LET’S GET THIS 1 OF 1 GIVEAWAY STARTED
Stay Tuned for details!
Icetrayyang Online
Instagram:
instagram.com/icetrayyang_/
Twitter:
twitter.com/icetrayyang
Facebook:
facebook.com/icetrayyang
UZworld: uzworld.info/tost/8Xpp7l9k_o66dkmH3Z_XIQ
About Johnny Dang and Co:
If you ask Travis Scott, Beyonce, Lil Jon, and other big names in hip hop where to find the best grillz and customized jewelry in H-Town, they'll undoubtedly send you to Johnny Dang, “the jeweler to the stars.” Johnny started out small and ever since has single-handedly changed the way that entertainers accessorize. His Houston store offers the best of the best. That includes engagement rings, watches, and other fine designer pieces. Whatever you’re in the market for, you can be sure that all of Johnny’s creations will shine just as bright as the rare diamonds they’re made of.
Johnny Dang & Co Online
Facebook: facebook.com/tvjohnny/
Twitter: twitter.com/johnnydangandco
Instagram: instagram.com/johnnydangandco
UZworld: uzworld.info
Website: www.tvjohnny.net

Fikrlar
  • Đc chu Johny tang thi suong nhat

    Nguyễn PhuongminhNguyễn PhuongminhOy oldin
  • Wtf did he just say.

    JanuaryJanuary4 oy oldin
  • I really wanna beleive it's not a scam😭

    Kiara RiceKiara Rice5 oy oldin
  • Johnny sounds weird with the grillz, sounds uncomfortable

    Gifty CustomGifty Custom5 oy oldin
  • Việt Nam Johnny Dang

    Ốc RecordsỐc Records6 oy oldin
  • Johny i love u bro

    Gucci GangGucci Gang6 oy oldin
  • Is the 300000 k cash giveaway still going on ??

    PBZ Production incPBZ Production inc6 oy oldin
  • Man y dozen I be here that time

    Milano bassonMilano basson7 oy oldin
  • Johnny is the man

    Miguel the boi love god RamirezMiguel the boi love god Ramirez8 oy oldin
  • Johnny: we can't say niggas So what's the closest thing to niggas JOHNNY FRIEND: NINJAS J JOHNNY: PERFECT

    SUPER REAPERSUPER REAPER9 oy oldin
  • I don't have no front teeth!!!!!! Damn lolol

    NotnowplzNotnowplz9 oy oldin
  • Who won

    Papa JPapa J9 oy oldin
  • he drippin

    GuervensGuervens10 oy oldin
  • We drippin ice my ninjas Lol lol lol

    Lil SpiritLil Spirit10 oy oldin
  • Man I’m a kid and I like grillz

    XYclankiler2 EsparzaXYclankiler2 Esparza11 oy oldin
  • I’d be happy with a 16 piece! (8 top 8 bottom)

    Bill BixbyBill Bixby11 oy oldin
  • Did I win

    NBA_BiGhoMie 1NBA_BiGhoMie 111 oy oldin
  • Can I get somthing

    Xx_fortnite player_xXXx_fortnite player_xX11 oy oldin
  • 🙏🏼🙏🏼🙏🏼

    Ssnf ZooskieSsnf Zooskie11 oy oldin
  • Yeaa sirr!!!😆

    Mark RevillasMark Revillas11 oy oldin
  • Hey johnny can u give me a free grill cause I got a broke tooth and I'm emmbaressed

    Oppa - CODMOppa - CODM11 oy oldin
  • Please

    Monta poloMonta polo11 oy oldin
  • i love your vids

    Alicia KleinAlicia KleinYil oldin
  • Did he end up using that 30k on bills and sell the grillz to someone? still waiting for update:

    z0diacFnz0diacFnYil oldin
  • Ice me up Johnny💯💯💯

    SoundsbySitrasticSoundsbySitrasticYil oldin
  • See Johnny got that real shit

    CBECBEYil oldin
  • Johnny Dang always been a legend. It’ll be a dream come true to hang out and get drip like you

    Gio VGio VYil oldin
  • Let me win

    Gio VGio VYil oldin
  • Im tryna win this when is it big homie?

    Sauce King SheikSauce King SheikYil oldin
  • Yall ever gonna announce the winners

    GIBBY G OfficialGIBBY G OfficialYil oldin
  • Who still waiting for the coming soon part 😂lol

    irwin lopezirwin lopezYil oldin
  • would be mad

    19jj9819jj98Yil oldin
  • gimme that men

    Arlind KrasniqiArlind KrasniqiYil oldin
  • Sign me up I need that

    Mike PeeMike PeeYil oldin
  • Let me get a grill 🤩

    pj gomezpj gomezYil oldin
  • Just two rich asian dudes tryin to be cool

    EmeriEmeriYil oldin
  • oof

    itachiitachiYil oldin
  • Woot

    Vi HuynhVi HuynhYil oldin
  • 0:33

    Luis CameroLuis CameroYil oldin
  • LET ME GET THAT GRILL

    KING DALEKING DALEYil oldin
  • Tv johnny

    Maluchi DoggMaluchi DoggYil oldin
  • Let’s get it I need the 🥶

    Cookie CrookCookie CrookYil oldin
  • YESSIRRR! KING OF BLING💎🤘

    Yung WavyYung WavyYil oldin
  • Winning a Johnny Dang piece would be a dream come true! Your jewelry looks amazing!

    Tony JacksonTony JacksonYil oldin
  • wait

    nibosnibosYil oldin
  • @johnnydangandco @yrninja Whats up!!! Me and my babydaddy just got out of TDC in March2019, we got one son and one on the way. We want to start throwing concerts and show promoting, my babydaddy the only one whos been working because im prego, we not hitting licks we trying to make it legit but its hard. This will really help us allot. Please Lmk how i can compete or Win!!!

    Felicity CardenasFelicity CardenasYil oldin
  • Johnny man be making moves 💯💯

    blunt forceblunt forceYil oldin
  • Me want win

    T H A T D O U G HT H A T D O U G HYil oldin
  • 😬 emoji with flawless.

    Nino RomelloNino RomelloYil oldin
  • I did it

    Javier RJavier RYil oldin
  • How to you enter the giveaway

    Big MooksBig MooksYil oldin
  • I love you

    Arni thorArni thorYil oldin
  • Fly me out that would change my whole life #loveyoujohnnydang

    Erin Scott357Erin Scott357Yil oldin
  • Imagine I won 😂

    Salvador guzmanSalvador guzmanYil oldin
  • Can I get a giveaway I'm a big fan and I always stay subscribed

    Rafzilla1 OfficialRafzilla1 OfficialYil oldin
  • This guy saying ninjas instead of niggas

    Splytz0 YTSplytz0 YTYil oldin
  • I just want the bread ya can keep the jewles

    Meras NzambemanaMeras NzambemanaYil oldin
  • I need dat give away.. shyt im tryna be iced out by da ice man.. i see cuzz gettin em nice..

    UkNOw ManagementsUkNOw ManagementsYil oldin
  • Sign me up

    Jason MartinezJason MartinezYil oldin
  • Best person to go to for grills and ⛓ chains shout out to dang

    Elijah SandersElijah SandersYil oldin
  • Ice me out Johnny.💯💯💯💯

    SoundsbySitrasticSoundsbySitrasticYil oldin
  • Game changer 🔥🔥

    Kenji LacambraKenji LacambraYil oldin
  • Tbh I’m tryna be a lil icy

    PhxntomPhxntomYil oldin
  • Yooo, let me get one of dem

    Ezeikel JacksonEzeikel JacksonYil oldin
  • I love you Johnny dang !!

    Danté MDanté MYil oldin
  • Come through with the drip Johnny

    Pookie WashingtonPookie WashingtonYil oldin
  • shared to my tumblr

    Keaton Miller-TrentKeaton Miller-TrentYil oldin
  • Ready to share ice cubes - #icetrayyang

    Jeffrey RichardsJeffrey RichardsYil oldin
  • Stayin Texas trill baby, shout out from AU! Been off the radar, you'll see me real soon though! Steady sorting the cats and the rats left with non but class! For real for real Stay uuup

    Sentoff SandozSentoff SandozYil oldin
  • Let me get that 💪🏽💪🏽

    Mike LowmanMike LowmanYil oldin
  • Ouuu Dang Teeth

    TyreelTyreelYil oldin
  • Oj

    10 vitesse YT10 vitesse YTYil oldin
  • Whi I dew

    King SamKing SamYil oldin
  • Yes sir 🇰🇪

    Deni KimathiDeni KimathiYil oldin
  • Làm răng vang hết nhiều tiền không ông anh

    Anh ĐồiAnh ĐồiYil oldin
  • Puerto Rico the house 1# for those

    Luis nota loka el fantasmaLuis nota loka el fantasmaYil oldin
  • Lemme come work for you for a grill?

    Tyla BTyla BYil oldin
  • Yessssssssss sirr drip me plz 💯💪🏿🙏🏿

    PapiKV TVPapiKV TVYil oldin
  • Shared 👌🏽

    Marty McFly305Marty McFly305Yil oldin
  • Flawless Gang 😎

    oscar alatristeoscar alatristeYil oldin
  • I shared more than 3 I hope I win cash it is really important for my family for now we have so many issues day by day I hope this Christmas jesus bless me

    Red Røses DesignerRed Røses DesignerYil oldin
  • Yall forgot about us

    trinide Gatestrinide GatesYil oldin
  • Please i got a gap..lol hook me up..

    Cesar BenitezCesar BenitezYil oldin
  • Wowww bling johnt dang 😮

    Reno RamadhanReno RamadhanYil oldin
  • I need them flawless gang grills yessss sir

    DaBlue FAMDaBlue FAMYil oldin
  • I wish I could get them

    SWISS GAMINGSWISS GAMINGYil oldin
  • Yes his Ninjas dat no CAP 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😅😅

    why kinngwhy kinngYil oldin
  • I want a grill from the Best #blessed

    Armando RodriguezArmando RodriguezYil oldin
  • 🔥🔥🔥👀👀👀 #JhonnyDang

    A3 Co-TownSmokeA3 Co-TownSmokeYil oldin
  • I'm getting bullied for not having ice

    Bryce LovewellBryce LovewellYil oldin
  • Icetray

    CCYil oldin
  • I could sure use that 30Gs johnny!$@%#

    RI VeraRI VeraYil oldin
  • Yes sir

    GMONEY-_- BGGMONEY-_- BGYil oldin
  • Iaaai, I'm in time for the giveaway? Damnn

    Robert NtiamoahRobert NtiamoahYil oldin
  • My boy Johnny I hope I win I’ve always wanted a grill by you that would be the best man

    Theisaac ArguellesTheisaac ArguellesYil oldin
  • Yes sir

    Random PersonRandom PersonYil oldin
  • He is a boss I look up to you guys no cap

    DA TRUTHDA TRUTHYil oldin
  • Hmu need a gold grill..4m da diamond king johnny

    Cesar BenitezCesar BenitezYil oldin
  • Us: wassup my niggas Chinese: wassup my ninjas Xd weird

    Danica ReyesDanica ReyesYil oldin
  • All done bro love to win a actual piece from johnnydang that would be sick bro 🤞

    Chris SavChris SavYil oldin
UZworld