Actor Ricky Low drops a bag on a flawless Grill!!!!

1-Okt, 2020
38 407 Ko‘rishlar soni

#RickyLow #flawlessgrill #johnnydang

Johnny Dang & Co Online
Facebook: facebook.com/tvjohnny/
Twitter: twitter.com/johnnydangandco
Instagram: instagram.com/johnnydangandco
UZworld: uzworld.info
Website: www.tvjohnny.net

Fikrlar
  • This the business...absolutely brilliant....they come in the door dropping STAX!!!!

    Tyrone SmithTyrone Smith3 kun oldin
  • So smooth

    Dom McLovinDom McLovin6 kun oldin
  • That grill is actually awsome. No wonder they spend that much money for it

    aris geminoaris gemino7 kun oldin
  • i like it how doesnt flex throw the money around the place

    sibusiso msibisibusiso msibi8 kun oldin
    • coz he already rich since he was a kid... That's the difference between a new rich and a born rich

      Chandra DaenalChandra Daenal4 kun oldin
  • 💕▶▶ shorturl.ca/snapbabes0vissmiss 💦 ARE YOU LOOKING FOR A HOT =1000% Rell❤💌 Leurs états de santé respectifs les empechent de s'approcher trop pres l'un de l'autre

    Riyuka aimaRiyuka aima13 kun oldin
  • I grew up big daddy kane, biz, ghetto boys (little shout to 5th ward , except slow ass willie d, he's duh duh duh duh, dumb as can be) and many many other greats from the that time period! Sounds like a movie I would definitely enjoy!

    Evan O'neillEvan O'neill17 kun oldin
  • Mr. Johnny please wear a mask thank you thank you very much😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷

    Nichole JohnNichole John18 kun oldin
  • ♠️💋【 𝙇𝙊𝙑𝙀 𝙎𝙀𝙓 FAMOUS】💋♠️ ▶ tinyurl.com/snapbabesvissmiss ➡️🔛 😟🙏💝💲💵👆 1000% full I loro stati di salute de s'approcher trop rispettivi prevenirli per avvicinarsi troppo💋help

    Riyuka aimaRiyuka aimaOy oldin
  • Ricky seem like a cool down to earth dude

    Daniel OceansDaniel OceansOy oldin
  • Johnny dang been on the hip hop industry for so long. Never seen anyone in the jewelry game like him.. dude knows his shit. people would have never thought that this short asian dude be ur favorite rappers go to jeweler.👍👍✌️✌️

    Hendrix TarantadoHendrix TarantadoOy oldin
  • I’m from San Francisco born and raised

    Rashaad AkilRashaad AkilOy oldin
  • Fan from australia jonny

    AstroboyAstroboyOy oldin
  • Johnny was quick to say...don't you owe my 10K, before giving up the grills, lol

    Manuel PastranaManuel PastranaOy oldin
    • He actually gave him a chance after he came in . He mentioned the grill was 30k .. probably was waiting for a “ here’s your 10k “ lol didn’t come so he asked .

      J MckJ MckOy oldin
  • Johnny too cool

    Vdogg ThaHoggVdogg ThaHoggOy oldin
  • Those grills actually fit that dude pretty good.

    Genji MccorkleGenji MccorkleOy oldin
    • @Gray Portrait I

      Craig smmCraig smm20 kun oldin
    • That makes him smile alot yes sirr

      Long PhamLong PhamOy oldin
    • Man dat johnny dang one uh one what it do flawless gang diamond boys one uh one.

      Gray PortraitGray PortraitOy oldin
  • " I don't even need to count that shit straight from the bank." He sees so many racks a day, he got tired of counting lol.

    Genji MccorkleGenji MccorkleOy oldin
  • Rrrrrrapp việttt

    ThịnhThịnhOy oldin
  • uzworld.info/tost/Bi8ReApCymBXKiayBXxMGw

    Rahmel CalderonRahmel CalderonOy oldin
    • Can yall check out the vids

      Rahmel CalderonRahmel CalderonOy oldin
  • Pull outs are goofy

    Trash DinoTrash DinoOy oldin
  • From nepal🇳🇵 big fan Jonny dang

    Raman thapaRaman thapaOy oldin
  • 30k geeez Max I would spend is 10k

    Zack TexZack TexOy oldin
  • Maan i wish i could tell this man how great of a guy he is .

    Bebe AlexBebe AlexOy oldin
    • Ricky or Johnny?

      DorseyDorseyOy oldin
  • That’s 🔥 JohnnyDang 🐐💯

    RamosRamos2 oy oldin
  • Clean

    Snoop DoggSnoop Dogg2 oy oldin
  • This was nice and he was so cool.

    Handmaiden Of the LordHandmaiden Of the Lord2 oy oldin
  • Who makes and sells better quality jewelry, Ben Baller or Johnny Dang?

    VVOUXVVOUX2 oy oldin
    • Ben baller suck. Eliantte is the king of jewelry. However for best price go to Johnny

      Davide LeckyDavide LeckyOy oldin
  • I’m coming Johnny

    fsnbaby - Topicfsnbaby - Topic2 oy oldin
  • Johnny DANG keep doing your thing an keep your customers Shining an keep the vlogs coming💯💯💯👍👍👍

    Travis ButlerTravis Butler2 oy oldin
  • If you spending loads of money they will take care of you. I ain't got it like that, i spent $1000 and had to send my stuff back almost twice. Should've learned cause my most recent order was never even mailed out and its been longer than a month. Completely dissatisfied.

    Speedboat CigSpeedboat Cig2 oy oldin
    • What you buy for 1 k ? Cuff links.? Lol.

      Anthony FamAnthony Fam5 kun oldin
    • Stop lying

      Ras NyaRas NyaOy oldin
  • Hi from Italy

    YNM andryYNM andry2 oy oldin
  • Narrative of Self is the result of a feedback loop between “Separate Self” & Cosmos🎈Non-Duality

    STILLSTILL2 oy oldin
  • $30,000? Can you do one for me for 10 bucks?

    MUDSWATMUDSWAT2 oy oldin
    • MUDSWAT yea that’s silver not diamonds that cheap ass silver bs

      Monte ChristianMonte ChristianOy oldin
    • @Jay Bubblez I can get one tooth of silver for $60.00

      MUDSWATMUDSWATOy oldin
    • @Jay Bubblez Haha, facts.

      MUDSWATMUDSWATOy oldin
    • One tooth made from aluminum coming right up.

      Jay BubblezJay BubblezOy oldin
    • @Essence Haha, good one!

      MUDSWATMUDSWATOy oldin
  • Sanfri siko 😀johhny johnny 😂

    CHITOWN buck638CHITOWN buck6382 oy oldin
  • Top

    JCR 777JCR 7772 oy oldin
    • Top top

      JCR 777JCR 7772 oy oldin
  • 30k really? 🤣 man come on

    FastLane TvFastLane Tv2 oy oldin
    • You must be doing it bigger then Johnny 🤣

      Crusty MustyCrusty Musty8 kun oldin
    • Iris Collins ok what?

      FastLane TvFastLane Tv2 oy oldin
    • Ok

      Iris CollinsIris Collins2 oy oldin
  • Dope ass grill!.

    Darien BrewerDarien Brewer2 oy oldin
  • 🤘🏻🤘🏻🤘🏻🤘🏻🤘🏻🤘🏻

    Hung DongHung Dong2 oy oldin
  • uzworld.info/player/video/jKOoqKSKpszYg4w xxxtentacion grilz 2020

    Alɑnn 'Alɑnn '2 oy oldin
  • Diamond Boyz

    Darik MartinezDarik Martinez2 oy oldin
  • Hook it up

    Carlos B.Carlos B.2 oy oldin
  • Who's been a TRUE fan of "Johnny for over a year"😅 (Read my name btw📥)

    Subbing to everyone who subs to me with bell !!Subbing to everyone who subs to me with bell !!2 oy oldin
  • Ice

    Os konables OficialOs konables Oficial2 oy oldin
  • I fw all ya shit Johnny ima slide up there someday and hopefully drop a bag in dat bih

    SoulB KrazySoulB Krazy2 oy oldin
  • Up top Bro God

    Dwayne MorrisonDwayne Morrison2 oy oldin
    • Wah gwaan

      1million subscribers before december challenge1million subscribers before december challenge2 oy oldin
  • Benga 🔥🔥🔥

    Os konables OficialOs konables Oficial2 oy oldin
  • First comment

    SoulB KrazySoulB Krazy2 oy oldin
  • Early

    trayyy 92trayyy 922 oy oldin
  • Whats da mufuckin deal

    That713DrankThat713Drank2 oy oldin
UZworld